Hoe houdt u het overzicht welke medewerkers op welk moment conference calls opgezet hebben? Maak gebruik van onze simpele, gratis oplossing: het online beheerdersportaal.
Natuurlijk kunnen uw medewerkers gezamenlijk gebruikmaken van één EasyConferencing-account, met één toegangscode. Maar als iedereen dezelfde ‘vergaderruimte’ deelt, hebt u geen inzicht in wie wanneer welk gesprek heeft opgezet. De oplossing: een combinatie van gratis extra medewerkersaccounts met het online beheerdersportaal.
U kunt kosteloos zo veel medewerkersaccounts aanvragen als u wilt. Omdat collega’s hun eigen toegangscode hebben, kunnen zij op elk gewenst moment een conference call starten. U als beheerder houdt via het portaal volledige controle.
Het portaal is alleen voor beheerders, bijvoorbeeld officemanagers of teamleiders. U krijgt direct overzicht van medewerkersaccounts, hun activiteiten en kosten. Maak accounts aan, deactiveer of blokkeer accounts, verstuur toegangscodes en download facturen. Het beheerdersportaal is simpel en zeer gebruiksvriendelijk – u vindt er in een paar seconden wat u zoekt.